niedziela, 2 czerwca 2013

Today.









Wszystko prowadzi do zmian, każda kropla deszczu spadająca mi codziennie i nieustannie na głowę, każdy łyk kawy czy herbaty, której w istocie nie piję za dużo.
Wszystko się zmienia. Nie ma to dla mnie większego znaczenia, przejrzałam na oczy, tak owszem to takie banalne, bardziej niż cokolwiek co ostatnio spotyka mnie po drodze. Może to i lepiej bo widzę większy zakres swojego życia.
Coś we mnie pękło i nie zrośnie się kolejny raz. Jestem jaka jestem, wiem, że próbuję się zmieniać, ciągle dąże do tego by być dobrym człowiekiem, raz się udaję a raz nie, raz wychodzi do przodu a raz bokiem, ale staram się. Mam świadomość wypowiadanych słów i mocniej akcentuję je w swoich ustach.
Świadomie podejmuje decyzje zważając na to jakie będą ich następstwa, przewiduję konsekwencję moich czynów, dogonią mnie szybciej niż idę do przodu. 
Wiem kim jestem.

7 komentarzy:

  1. podaj link do profilu na fejsie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontakt tutaj:
      https://www.facebook.com/Sylwiiusz :)

      Usuń
  2. a profil osobisty?

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie mozna zobaczyc wiecej Twoich fot, poza fotka i fb?

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba jestes fejkiem, dlaczego nie podasz profilu na /fb?

    OdpowiedzUsuń