piątek, 20 września 2013

Hello Sopot.

Zbliża nam się jesień. Destruktywna wizja coraz to większej ilości warstw nakładanych na siebie.
Nie chciałabym jednak wywodzić się na temat pogody. Bo pewnie nie tylko mnie nie cieszy pożegnanie z latem i wszystkim co z nim związane,
Udało mi się spędzić jeden dzień w trójmieście, a konkretniej - w Sopocie.  Zmiana scenerii również według mnie jest korzystna adekwatnie do całego bloga. 
Dzisiaj prezentuje Wam stylizację kładącą nacisk na zimniejsze dni. Kurtka typu ramoneska z futerkiem która jest moim absolutnym faworytem - Nie sposób w niej zmarznąć.Buty typu trampki sneakersy, również wygodne jak i praktyczne. Spodnie i torba "bez metek".




4 komentarze:

  1. Wyglądasz fantastycznie, lubię takie zestawy! :)
    Ale wg mnie kurtka jest typu 'ramoneska' a nie 'parka'... ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta kurtka!!!Widziałam taką na allegro,a Ty gdzie kupiłaś?
    super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Kobieta w pięknym miejscu :) byłem tam wczoraj :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wyglądasz! Cudowna stylizacja :)

    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń